FAQ

Veel Gestelde Vragen

Hier is een lijst met vragen die u mogelijk kunt hebben.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt bij ons bestellen via:

Via welke transporteur verzend Dikken Hasselt?

Binnen de regio bezorgen wij via onze eigen bezorgdienst, maar laten ook bezorgen door een pakketdienst

Hanteren jullie verzendkosten?

Onze eigen bezorgdienst kan kostenloos bezorgen, maar in voorkomende gevallen rekenen we bezorgkosten. Bij bestellingen die door een pakketdienst worden bezorgd kunnen er wel kosten aan bod komen.

Wat is de doorlooptijd van een bestelling?

We doen ons best om uw bestelling de volgende dag te leveren.

Wat gebeurt er met een bestelling die niet op voorraad is?

Als een artikel wat u heeft besteld niet op voorraad is wordt het in de backorder gezet. We zorgen dat dit artikel dan zo snel mogelijk weer op voorraad is en bij u terecht komt.

Hebben jullie een webwinkel?

Dikken Hasselt heeft momenteel nog geen openbare webwinkel. We zijn op dit moment hard aan het werk om de webwinkel functioneel te maken.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Om een bestelling te retourneren kunt u ons een mail sturen op:

Dan kunt u het artikel terug sturen met de pakbon of wij komen het met de volgende verzending ophalen.

Er is een bestelling verkeerd geleverd, wat nu?

Als dit het geval is kunt u ons een mail sturen op:

Wij regelen dan een retouropdracht en zorgen dat de juiste artikelen zo snel mogelijk bij u terecht komen.

Wat zijn jullie garantievoorwaarden?

Wij handteren de garantievoorwaarden van onze fabrikanten.

Support

Staat uw vraag hier niet tussen?

Hier kunt u contact met ons opnemen. Voor meer informatie, ga naar de contact pagina.

Email Adres

Info@dikkenhasselt.nl

Telefoonnummer

038-477 1794